Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

PC Suite Nokia 7650 Com0 melding

• Ruben Snijders

Beste lezer,

sinds kort ben ik de trotse bezitter van een multifunctioneel Nokia toestel, de 7650, een geweldig apparaat. Na een een paar weken spelender wijs, wijzer wordend over de werking van het toestel, vond ik het tijd worden dat ik mijn nokia 7650 maar eens met bluetooth moest gaan koppelen met mijn pc.

Ik bestelde op het internet een Bluetooth USB van (iets met Linx), weet het merk niet meer precies, omdat ik de doos heb weggegooid en geen merk te bespeuren is op de installatie cd, noch op de Bluetooth zelf.

Eindelijk alles in huis, kon de pret beginnen.

Ik installeerde de Bluetooth,

vervolgens wou ik mijn pc met de nokia 7650 gaan paren,maar te vergeefs. En vanaf dit moment begonnen de problemen.

Ik probeerde PC Suite (het programma van nokia) om mijn mobieltje te koppelen, maar telkens kreeg ik een fout melding, namelijk met het volgende:

Er kan geen verbinding gemaakt worden met het programma i.v.m. de COM 0, en deze virtuele com-poort kan ik nergens vinden. wel com 1 etc.

Ik beschik over een Pentium 3 Laptop Toshiba met MS Windows ME,

kan iemand mij helpen, of weet iemand een duidelijke nederlandstalige en/of engelstalige site, waar dit probleem op een duidelijke en eenvoudige manier (d.m.v. afbeeldingen) wordt uitgelegd.

b.v.d.

Ruben

• T-Mobile One

Om te beginnen moet je instellen “COM 5”. Voor de overige instellingen kun je het beste de volgende (helaas heel lang geworden) toppic lezen. Daar heb ik van aankoop tot installatie beschreven hoe je verbinding kunt maken… Lees echt alle antwoorden etc door, daar wordt je echt wijzer van!

De toppic:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=497&i=213&t=213

Succes,

Groetjes,

T-Mobile One