Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bluetooth en Nokia 7650

• See You!

Hallo,

- ik heb gekocht: een Nokia 7650 die inmiddels vol met foto´s zit.

- ik heb al: een computer met Windows XP

- ik heb gekocht: een Microsoft Wireless Intellimouse Explorer for Bluetooth met

zo´n USB Bluetooth module

- ik heb geïnstalleerd: PC Suite for Nokia 7650 (een programma waarmee je

gegevens uit de telefoon naar PC en visa versa zou moeten kunnen uitwisselen)

- ik krijg het niet voor mekaar dit programma op te starten omdat ie steeds vraagt

mijn telefoon te verbinden met de PC en een compoort toe te wijzen.

- ik heb geen idee hoe dat moet..

- ik heb het in mijn pogingen dat toch voor elkaar te krijgen volgens mij

gepresteerd om mijn girotel ISDN aansluiting te ontregelen, omdat ik geen

verbinding meer kan leggen. Email via hetzelfde modem werkt nog wel. PC Suite

krijg ik nog steeds niet opgestart.

- Foto's overzenden naar computer vanuit telefoon werkt niet, want telefoon zegt

dat hij geen verbinding kan leggen met de computer, terwijl het verifiëren en

sleutels uitwisselen wel goed gaat.

- Ik snap t allemaal niet. Is er iemand die mij kan helpen die bluetooth aan de

gang te krijgen zodat ik mijn foto's kan overzetten?

- Ik heb niet zo bijster veel verstand van computers (zoals de kenner waarschijnlijk

allang doorheeft), dus ik hoop op een reactie van iemand met kennis en veel

geduld.

Dank je, Roel

• T-Mobile One

Het is inderdaad niet makkelijk. Ik ben opzich op computer gebied best wel handig, maar zelfs ik had er erg veel moeite mee. Ik heb nog niet zo lang geleden hier een heel verslag van gedaan op dit forum. Dit kun je lezen op:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=497&i=235&t=213

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Bij mij werkt het via een USB adapter, heb hem op compoort 4 aan de gang gekregen.

Succes!

TMO