Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bluetooth headset 7650

• Jurgen

Hallo,

Ik probeer al enige tijd een headset (draadloos) te vinden die via bluetooth met mijn nokia 7650 werkt.

Sommigen zeggen dat nokia het niet ondersteunt(alleeen spraak),maar anderen zeggen dat het toch werkt.

Mijn vraag is dan ook :weet iemand welke bluetooth headset werkt met de nokia 7650,en heb je het daadwerkelijk ook uitgeprobeerd.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen,ik zoek al enige tijd naar antwoord.

Indien het antwoord nee is,weet iemand wanneer nokia zelf met een compatible headset komt die dit ondersteunt??

• The Mobile One

Nee, helaas de nokia's 7650, 7210 en 9210(i) ondersteunen GEEN blue tooth headset.. In deze nokia's zit wel een blue tooth module, maar enkel voor dataverkeer.

Dus helaas… (vind het zelf ook jammer…)

Groetjes,

The Mobile One

• Jay

JE BENT EEN KNEUS JA!!!! :@:@:@

Er zijn echt te veel mensen van het kaliber “alles-beter-weters” op forums, vandaag de dag…. *zucht*

De hele wereld weet toch wel dat er op zowel de 9210, 9290, 9210c en de 9210i GEEEEEEEEEEEEEEEN bluetooth aanwezig is?!?!?!?!?!?!??!?!

“The Mobile One” ???

WHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAHAAAAA!!!!

How pathetic…. ;)

• Timeforce

Beetje dom hoor….

De hele wereld weet toch dat de NOKIA 9210, 9210c, 9290 en de 9210i GEEEEEN bluetooth heeft ingebouwd……… *zucht*

Er zijn echt te veel stumperds van het kaliber “alles-beter-weters” op forums aanwezig, vandaag de dag…

“The Mobile One” ??? -WHAHAHAHA

Grappig hoor….. How pathetic… :(

• jurgen

Jammer dat sommige mensen op zo,n manier moeten reageren.

Dat vind ik pas dom!!

• T-Mobile One

Oh… Dan vind ik het HEEEEEEEEEEEEEL knap dat ik via BLUE TOOTH met mijn laptop kan communiceren met mijn NOKIA 7650! Hoe doet 'ie het anders? Via rooksignalen? Kijk eerst eens naar de features van een toestel voordat je MIJ gaat beledigen… Want ik weet toevallig BIJNA alles van telefoons. Ik werk (en woon) zowat in die sector dus mij maak je daar echt niets over wijs…

Mzzl,

TMO

• T-Mobile One

Jay, Timeforce, zelfde IP, (bijna) zelfde tijd… Moeten wel de zelfde zijn…

• T-Mobile One

Oh, en voordat jullie hierop reageren: IDD. The Mobile One en T-Mobile One zijn ook de zelfde, ik dus, want ik heb besloten een nieuwe Nic te gaan gebruiken, T-Mobile One dus… ;-)