Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Help Wat is bluetooth

• Berry

Oké mijn buitenlandse talen zijn niet zo goed maar:

Ik kon een mainbord kopen met als speciale aanbieding een pc2pc bluethooth toegevoegd informatie is alleen in buitenlandse talen te vinden OF NIET ? of wie heeft er ervaring mee en kan mij iets uitleggen ? en of ook over evt. ervaring met een verbinding naar een Nokia 6210. B.v.d. groeten Berry

• Mega

Het is een draadloze verbinding maar ik heb er ook ruzie mee en veel meer dan dit kan ik je er niet van vertellen. De 6210 heeft echter geen bluetooth dus daarvoor kun je hem in elk geval niet gebruiken. Waarvoor allemaal precies wel???

• Berry

Oke bedankt voor je reactie, en er rest ons dan niets meer om verder af te wachten op reactie van mensen die ons wel iets meer wegwijs kunnen maken. Groet, Berry

• Rene van de Peppel

Bluetooth is een technologie die het mogelijk maakt draadloos te communiceren tussen verschillende mobiele apparaten. Met Bluetooth kunnen gebruikers zonder kabels data verzenden tussen apparaten met een snelheid van maximaal 1 Mb per seconde over een afstand van maximaal 10 of 100 meter.

De nokia 6210 heeft standaad geen bluetooth maar kan d.m.v. een bluetooth battery pak (batterij en bluetooth chip in 1) uitgebreid worden. Daarna kan je b.v. een draadloze verbinding maken met je pc via bluetooth en zo je adres boek etc. synchroniseren.

Het mooiste bluetooth product trouwens vind ik de carkit van www.say-parrot.com welke ik in mijn auto heb zitten. Op het moment dat ik de auto start maakt deze bluetooth kit automatisch een verbinding met mijn nokia 6310 zonder dat ik de 6310 in een cradle moet plaatsen. daarna kan ik via spraak commando`s bellen. Voordeel van een bluetooth carkit is dat als ik een andere bluetooth telefoon neem niet van carkit hoeft te veranderen

groeten,

Rene van de Peppel

www.magiqsoft.nl

www.draadloos.nu

• T-Mobile One

Ha Mega,

Hang jij ook hier rond (of ben je een andere Mega ;-)? Hier hang ik altijd rond, kwam toevallig ook eens langs op het blue tooth forum, jij antwoorde ook een aantal maal op mijn topic… (http://www.prikpagina.nl/read.php?f=497&i=213&t=213)

Blue Tooth worden door een aantal moderne GSMs ondersteund, zoals mijn 7650. Maar het is idd nog heel moeilijk om een blue tooth module aan de praat te krijgen. Maar als het werkt, werkt het ook goed (op een paar foutmeldingen na ;-)

Als je meer info zoekt, kijk dan op bovenstaande topic. Daar vind je info van aankoop tot aan het operationeel zijn van de Blue Tooth Module.

Een goed aankoopadres: www.alternate.nl

Groetjes,

T-Mobile One

• T-Mobile One

sorry, d8 dat ik op het GSM forum zat (verander 497 in de URL balk in 281)… Zat er naast…

Groetjes,

TMO