Ik ben sinds een poosje in het bezit van een Ericsson T39 telefoon. Ik was benieuwd of er al autoradio's zijn die geschikt zijn voor bluetooth-technologie?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHoi Jeroen,
Zover mij bekent zijn er nog geen autoradio fabrikanten die een gekwalificeerde bluetooth autoradio hebben. (Info bron is de Bluetooth SIG). Clarion, Nokia en Ericsson hebben wel al een bluetooth car kit die gekwalificeerd is maar deze producten heb ik nog niet in de (internet)winkels gezien.
Gr,
Marchel
Hoi Jeroen,
Autoradio´s uitgevoerd met Bluetooth technology zijn er nog niet. Dit zal waarschijnlijk nog minimaal 1 jaar op zich laten wachten. Er zijn echter al wel car-kits beschikbaar met Bluetooth technology. De huidige car-kits (zie onder andere de web-site www.blueunplugged.com zijn uitgevoerd met het headset profile en nog niet met de car-hands free profile. Deze profile is nog onder ontwikkeling van bij de Bluetooth SIG (Special Interest Groep). De verwachting is dat deze profile binnenkort vrijgegeven wordt. De huidige car-kits met het headset profile moeten werken met jouw T39 van Ericsson omdat deze ook met het Headset profile is uitgerust.
Ronald.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?