Ik heb een T68 en sinds een paar dagen een TDK USB Bluetooth adapter.
Mooie set, dacht ik, aangezien ik met Ir erg veel synchroniseerde tussen Outlook agenda en mijn T68 telefoon kalender.
Onlangs XP Professional op mijn pc geinstalleerd, werkt heerlijk, zij het niet dat hij steeds foutmeldingen geeft op mijn LAN-aansluitingen.
"LAN verbinding
een van de netwerkkabels is niet goed aangesloten"
Ik heb dit probleem op al mijn USB poorten (3 stuks). Ik heb alles volgens het boekje geinstalleerd, laatste versies, dus daar ligt het niet aan. Als ik de computer nog niet herstart heb (na de herkenning en installatie van de Bluetooth adapter driver) doet hij het nog. Ik kan zelfs een ‘paar’ laten vormen tussen mijn telefoon en mijn computer. Synchroniseren doet ie helaas niet, omdat het Ericsson synchronisatieprogramma aangeeft dat de Infrarood verbinding mogelijk geblokkeerd wordt (terwijl ik die dus niet meer gebruik en heb verwijderd, ook op het systeem).
Echter, na een herstart beginnen de problemen en herkent de PC de Bluetooth adapter niet meer en krijg ik dus die foutmelding. Zijn er mensen die dit bekend voorkomt en weet iemand een rechtstreeks support-emailadres ???
Voor TDK moet ik nl een internationaal telefoonnummer bellen om een helpdesk te krijgen (ronduit schandalig overigens) en Ericsson reageert niet op de mail via de website.
Ik baal, aangezien ik voor bijna 160 euro een bluetooth adapter heb gekocht die niet realiseerd wat ik graag wil doen: SYNCHRONISEREN !!