Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nokia 6310

• robert

Hoi,

Gekocht 2 maand geleden…de nokia 6310 leuk app. heb een probleem met het zichtbaar maken van het app middels BT .Ik krijg het niet voor elkaar!!!Als ik 2 gelijke types nokia (6310) elkaar laat zoeken vinden ze elkaar niet.Gister vond een erikson/nokia ik geloof een 8310 of zo mijn toestel wel maar mijn eigen toestel ziet de ander niet!!!Zal wel met instellingen te maken hebben maar het verkoop punt kwam er ook niet uit.

Help me eens verder Vriendinnen en vrienden?? BVD Rob :>))

• Marchel

Hoi Robert,

Als je een Ericsson bluetooth telefoon op zoeken/seach zet dan zal hij alle devices (telefoons/printers/headsets) in de omgeving vinden. Mochten er producten neit gevonden worden dan kan dit normaal alleen maar aan de kwaliteit v.d. verbinding (=afstand) liggen.

Ik heb persoonlijk wel eens visite kaartjes tussen een Nokia 6310 en een Ericsson T68 verzonden met bluetooth en dit gaat perfect.

Zet een of meerdere bluetooth devices telefoons headset) in de pairing mode en ga dan zoeken met de nokia 6310. De Nokia moet dan gewoon bluetooth devices met de naam van de device kunnen weergeven. Gaat dit allemaal niet goed neem dan maar rechtstreeks contact op met Nokia want dan is er vast iets niet goed.

(P.S. het updaten van de software van de telefoon kan soms ook veel problemen oplossen).

M.vr.gr.

Marchel

• robert

Marcel,

Dank je voor de reaktie ga het uitproberen!!!!Ik stuur ook maar alvast een bericht naar nokia want zoals ik al had gezegt heb ik een aantal BT telefoons(allemaal)6310 naar elkaar laten zoeken geen van de toestellen vind elkaar!!!!Maar indedaad software matig komt er michien een oplossing ik heb op het toestel drivers versie 4.10 zitten en ik krijg versie 4.20……4.15 is er ook al dus mischien…..Toch bedankt voor de reaktie groeten robert.Marchel schreef:

>

> Hoi Robert,

>

> Als je een Ericsson bluetooth telefoon op zoeken/seach zet

> dan zal hij alle devices (telefoons/printers/headsets) in de

> omgeving vinden. Mochten er producten neit gevonden worden

> dan kan dit normaal alleen maar aan de kwaliteit v.d.

> verbinding (=afstand) liggen.

>

> Ik heb persoonlijk wel eens visite kaartjes tussen een Nokia

> 6310 en een Ericsson T68 verzonden met bluetooth en dit gaat

> perfect.

>

> Zet een of meerdere bluetooth devices telefoons headset) in

> de pairing mode en ga dan zoeken met de nokia 6310. De Nokia

> moet dan gewoon bluetooth devices met de naam van de device

> kunnen weergeven. Gaat dit allemaal niet goed neem dan maar

> rechtstreeks contact op met Nokia want dan is er vast iets

> niet goed.

> (P.S. het updaten van de software van de telefoon kan soms

> ook veel problemen oplossen).

>

> M.vr.gr.

>

> Marchel

• Huub Stapel

De toestellen vinden elkaar pas bij bv. het versturen van een v-card. Heb getest met 2 Nokia 6310.

• robert

Probleem is niet opgelost…ook niet nadat ik een upgrade driver heb laten installeren!!! 2.0 geloof ik. Heb het toestel ingeleverd en 50 euro bij betaald voor een T68I UITSTEKEND toestel en hier werkt alles wel bij het ziet ook direkt de 6310 van een kennis alleen de 6310 ziet de T68I weer niet!!! Bedankt voor de reaktie!!!Heb het toestel inmiddels een maand of 6.Huub Stapel schreef:

>

> De toestellen vinden elkaar pas bij bv. het versturen van een

> v-card. Heb getest met 2 Nokia 6310.