Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Outlook en Bluetooth !?

• Matthijs

Kan iemand mij vertellen hoe ik met de Ericsson T68 via Bluetooth outlook kan

synchroniseren ??

Ik draai Windows 2000 en Office XP.

Via Ir-Da Werkt het wel. Nu nog via Bluetooth !!

Groetjes en bedankt alvast,

Matthijs

• Marchel

Hoi Martijs,

De T68 ondersteund de volgende bluetooth communicatie profielen:

- Headset-AG

- Sync-Server

- OPP-Client

- OPP-Server

- DUN-GW

- Fax-GW

- GAP

- Serial-DevA

- Serial-DevB

Zie ook: http://qualweb.opengroup.org/Template2.cfm?LinkQualified=QualifiedProducts&Details=Yes&ProductID=469

Je zult dus op zoek moeten naar een USB adapter of een PCMCIA card het synchronisatie profiel ondersteund. Volgens de officiele bluetooth website www.bluetooth.com zou je hierbij een sync-client kunnen gebruiken. Dit is bijvoorbeeld de TDK Bluetooth USB Adaptor TRBLU 03-00100 of de Bluetooth PC Card II from IBM 09N9867_Hyper of de TDK Bluetooth PC Card TRBLU 04 .

Zie hiervoor: http://qualweb.opengroup.org/Template2.cfm?LinkQualified=QualifiedProducts

Ik heb hier niet zoveel persoonlijke ervring is. Ik heb alleen begrepen hoe ik kan bepalen waar mijn bluetooth product mee kan samenwerken.

Gr,

Marchel

• Wilco

He Matthijs, ik heb je verhaal gelezen en heb eigenlijk het zelfde probleem, Ik heb een Bluetooth adapter gekocht voor in mijn computer van 3com en dat zou samen moeten werken met elkaar, Ze vinden elkaar wel (PC en T68) maar synchroniseren met outlook krijg ik ook niet voor elkaar en de software die je bij www.sonyericsson.com kunt downloaden werkt niet goed en word niet geinstaleerd, ik krijg elke keer een foutmelding dat mijn Outlook Express geopend moet zijn als ik de instalatie uitvoer terwijl Outlook Express gewoon geopend is….. Mischien ben jij er al wel uit, en mocht dat zo zijn dan hoor ik dat graag van je, M.v.g Wilco van Minderhout

• arjan

Hi beiden,

Ik wordt er ook een beetje moe van joh. Ik heb onlangs een TDK Bluetooth adapter gekocht voor mijn pc. Geinstalleerd, ging prima, contact gemaakt, idem. Vervolgens XTND geinstalleerd voor m'n T68 (wat via Ir uitstekend werkte), maar synchroniseren doet ie niet met Outlook (met niks eigenlijk). Je ziet wel de communicatie vanwege de blauwe lampjes op telefoon en adapter, maar een agenda afspraak verschijnt niet van outlook in de T68 of vice versa.

Ik hoop dat er gauw iemand is die dit probleem op kan lossen. Ericsson heb ik al gemaild, ik wacht nog op antwoord.

greetzz

P.S. Het laatste downloadpakketje voor XTND op de site werkt ook bij mij niet. Tijdens het installeren geeft hij: corrupted file (en nog wat…)… dus het bestand zou niet in orde zijn.

• Eddy Mouws

Hoi Matthijs,

We gebruiken XP en Outlook 2000 in combinatie met een Bluetooth adapter (van Sitecom).

Bellen via Bluetooth (inbelnetwerk) gaat wel, maar syncen met XTNDConnect gaat niet…

We krijgen een foutmelding bij het opstarten (interne fout 1002) en dan houd het helee gebeuren op…

Groeten,

Eddy Mouws