Kan iemand mij vertellen hoe ik bluetooth aan de praat krijg, ik heb een T39 en een creditcard bluetooth adapter van xircom in mijn laptop, laptop ziet wel de T39, maar hoe kan ik ze laten communiceren, daar krijg ik steeds foutmeldingen.
met vr.gr.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsBeste ..
Ik heb zelf nog geen bluetooth ik weet alleen wel dat er nu al versie verschillen zijn volgens mij is versie 1.1 de nieuwste. heb je al gekeken of allebei de versies het zelfde zijn? Zoniet kijk dan eens op xircom of je daar een update kan downloaden om op de nieuwste versie te komen. Ik wil zelf binnenkort ook een pccard kopen en een bluetooth telefoon vooral voor internet over GPRS.
Misschien zou je mij het kunnen laten weten als het werkt?
M.V.G
Tim
De Ericsson T39 telefoon bevat bluetooth versie 1.0B. De xircom kaart bevat ook bluetooth versie 1.0B. Op dit moment gatt men over naar bluetooth versie 1.1. Versie 1.1 is een update van versie 1.0B. Beide versies moeten met elkaar blijven communiceren omdat er niet zoveel veranderd. Veel dingen blijven gelijk alleen worden er dingen toegevoegd om meer functionaliteit te geven.
Op de bluetooth website www.bluetooth.com kan men ook de lijsten met gekwalificeerde produkten bekijken: http://qualweb.opengroup.org/Template.cfm?LinkQualified=QualifiedProducts
Hier worden alle nieuwe produkten met bluetooth weergegeven en is er informatie over de bluetooth produkten te vinden met verwijzingen naar corporate web sites.
Let op de drivers voor bluetooth PCMCIA kaarten moeten wel goed bij het besturingssysteem passen. Ondersteuning van de fabrikant is hier belangrijk.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?