Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

welke telefoons

• Matthijs

Weet iemand welke telefoons er op dit moment uitgerust zijn met het bleutooth systeem? Of weet iemand ergens een lijst op het internet? Alvast bedankt

• Roelof Kool

Zeker weet ik dat de Ericsson t39m bluetooth heeft (heb hem zelf) maar voor zover ik weet ook de volgende Ericsson telefoons:

r520m,r520mc

t68m,t68mc

Matthijs schreef:

>

> Weet iemand welke telefoons er op dit moment uitgerust zijn

> met het bleutooth systeem? Of weet iemand ergens een lijst op

> het internet? Alvast bedankt

• Sander

Nokia 6210 met connectivety kit, met hscsd lukt het me om met 28,8 een verbinding op te bouwen.

Komt nieuw model 6310 met ingebouwde bleutooth

• Marchel

De volgende Ericsson telefoons hebben beschikking over bluetooth:

De R520m en R520mc

De T39m en T39mc

De T68m en T68mc

Motorola heeft een Timeport T270C met bluetooth maar dit is een CDMA telefoon voor de Amerikaanse markt

Nokia schijnt een connectivity pack te hebben voor de 6250 telefoon. Dit is een soort battery pack met bluetooth.

• bart

ericsson R520 T39 en T68 + met een bluetooth adapter zijn ook deze mogelijk (R320s R380e T20 en R310)

nokia 6210 (met batterij bluetooth) 6310 7650 8910

motorola 280i (binnen kort beschikbaar)

dat is al voor het moment maar die 2 laatste nokia's zijn nog ni beschikbaar.

den besten is den T68 (heb ik zelf ook)

• rein

de nokia 7650 heeft er ook een en die vindt ik zelf de beste hij is alleen een beetje duur zo rond de € 650,- of kijk ff naar deze site voor de nieuwste mobiele telefoons

http://www.telecomadvies.nl/mobiel/winkelen/nieuwe_toestellen

• Kasper

…en je kunt er géén bluetooth headset mee gebruiken. De Nokia 7650 ondersteunt alleen bluetooth data, spraakverkeer kan-ie niet aan…

Bluetooth telefoons die op dit moment op de markt zijn, zijn:

Nokia 6210 + bluetooth connectivity pack (6210 bijna niet meer te koop)

Nokia 6310

Nokia 6310i

Nokia 7650 (dus niet geschikt voor headset)

Nokia 8910

Ericsson T39m (bijna niet meer te koop)

Ericsson T68m

SonyEricsson T68i

…en misschien vergeet ik er nog een paar. Motorola heeft wél de bluetooth headet op de markt, maar nog geen bluetooth telefoon.

Groet,

Kasper