Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Informatie voor schoolwerk

• Joeri

Hallo iedereen

Ik zoek alle informatie over Bluetooth omwille van een schoolwerk.

Deze informatie kan bijvoorbeeld zijn: Over hoe het werkt, verschillende toepassingen…. maar ALLE informatie over Bluetooth is welkom, liefst in het Nederlands.

Bedankt bij voorbaat

Joeri P.

• Eefje V.

Hey Joeri,

ik moet ook allerlei informatie zoeken over Bluetooth omdat een van mijn examens hierover zal gaan. Misschien kunnen we informatie uitwisselen? Ik heb alleszins al veel gevonden via google!

Groetjes,

Eefje

• Miranda

Hoi Eefje

Ik moet een persoonlijk werk inleveren op het einde van dit jaar over Bluetooth en heb al wel redelijk wat informatie gevonden. Moest je het nog nodig vinden kunnen we misschien die informatie uitwisselen.

Groetjes

• Marchel

Hoi Joei,

De officiele bluetooth website: bluetooth.com en bluetooth.org is voor een leek vrij onduidelijk.

Bluetooth is in Nederland bij Ericsson in Emmen ontwikkeld. Jaap Haartsen is de uitvinder van Bluetooth. Jaap Haartsen werkt nog steeds bij Ericsson in Emmen maar is ook professor aan de universiteit twente (UT). De ericsson site www.ericsson.com/bluetooth/ geeft informatie over bluetooth.

Motorola http://e-www.motorola.com/webapp/sps/site/overview.jsp?nodeId=03M0ymVXlR5M0ytV2wMv

en Nokia geven ook uitleg over bluetooth maar dit is ook allemaal engels talig.

Probeer anders een te bellen naar sonyericsson support: 0900 899 8318 SonyEricsson verkoopt telefoons met bluetooth. Zij kunnen jouw misschien wel verder helpen.

m.vr.gr.

Marchel