Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

samsung x550

  • Freezeke

    Hallo

    Ik heb een samsung x550, sinds zaterdag en sinds ik wil berichten en tonen van anderen ontvangen lukt mij dit niet met blue tooth. Als ik op ja klik om verbinding te maken zegt hij: geweigerd.

    Moet ik die dienst activeren of zo?

    Kan iemand mij helpen?

    groeten

  • GJ57

    Inderdaad moet je ervoor zorgen dat bluetooth actief is. Onder instellingen even zoeken waar het zit (connectiviteit of zo) aan zetten en dan werkt het.

  • Ted Steenvoorden

    Beste Freezeke,

    Ik heb precies hetzelfde probleem met de Samsung X550. Is het jou gelukt om beltonen te verzenden via e-mail?

    Groeten,

    Ted

  • jc

    Hallo,

    Ik heb zopas ook een x550 aangekocht, maar wanneer ik wil foto's ontvangen van een ander gsm testel lukt dit niet?

    Kan iemand mij helpen?

    Want als ik een apparaat wil koppelen , dan vraagt hij pincode,is dit een standard getal? of wat doe ik nog mis?

    Alvast dank voor de hulp,

    Groetjes,

    JCFreezeke schreef:

    >

    > Hallo

    >

    > Ik heb een samsung x550, sinds zaterdag en sinds ik wil

    > berichten en tonen van anderen ontvangen lukt mij dit niet

    > met blue tooth. Als ik op ja klik om verbinding te maken zegt

    > hij: geweigerd.

    >

    > Moet ik die dienst activeren of zo?

    >

    > Kan iemand mij helpen?

    > groeten

  • GJ57

    0000 of 1234

  • christien

    ik heb ook een probleem met mijn blue tooth.

    Ik heb hem aan staan maar als ik dan een foto of muziekje van me zus wil over nemen doet ie het niet…

    De ene keer wil het niet versturen maar we hebben ook een keer gehad dat mijn telefoon het bestand niet ondersteund. Nou wil ik ook graag weten wij mijn telefoon wel ondersteund.

    christien

  • Kuikie

    ik heb een probleempje met m'n GSM. hij vind m'n Bluetooth niet. m'n bluetooth is geïnstalleerd en de bluetooth van m'n GSM staat aan..

    eerst werkte het wel en nu niet meer.