Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

krijg mijn bleutooth niet goeg geinstalleerd

  • anke

    Help. wie kan mij helpen. ben al zo lang aan het proberen, om mijn bluetooth apparaatje te installeren. Wil namelijk van alles op mijn gsm gaan zetten, maar ik krijg het allemaal niet voor elkaar. de computer geeft aan dat het pointeradres niet correct is. iemand enig idee wat dit inhoud. kan nergens informatie over vinden.ik werk met windows xp, die moet het toch eigenlijk wel kunnen.

  • wanhoop nabij

    Ik begrijp je frustratie, mij is ook veel moois beloofd met Bluetooth. Ik heb een pc met Bluetooth, mobiele telefoontjes met Bluetooth. Ik kan maar niet vinden hoe je de Bluetooth communicatie moet activeren op de pc. Het zou allemaal automatisch gaan, is beloofd. Nou niet. Ik heb ook XP. Bluetooth op de mobiele telefoon (Nokia) staat op Aan. Ik ga alles maar één voor één opschrijven en intypen.

  • Liesbeth

    Ik kan jullie begrijpen. Ik heb net hetzelfde aan de hand. De Bleutooth van mijn PC en van mijn GSM staan aan. Maar als ik dan een bestand wil verzenden van mijn PC naar mijn GSM maar dan geeft de PC een foutmelding. Dat mijn Pointeradres niet juist is. Help me A.U.B.

  • van mij mobiel fotos over zetten op pc

    wil graag fotos van mijn mobiel naar pc,maar het lukt me niet.

  • heyse stee

    steve Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik kan jullie begrijpen. Ik heb net hetzelfde aan

    > de hand. De Bleutooth van mijn PC en van mijn GSM

    > staan aan. Maar als ik dan een bestand wil

    > verzenden van mijn PC naar mijn GSM maar dan geeft

    > de PC een foutmelding. Dat mijn Pointeradres niet

    > juist is. Help me A.U.B.