Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

blue soleil

  • maike

    hallo ik heb blue soleil op mijn pc geinstaleerd en ik krijg wel verbinding met mijn samsung e730 maar ik weet niet hoe ik nu muziek op mijn telefoon kan zetten

    ik hoop dat iemand me kan helpen

    maike

  • Allard

    Er is helemtal geen software nodig om bestanden over te zetten, als jou bluetooth stick werkt. Het enige wat je moet doen is. Zet bluetooth aan op je telefoon en laat je computer zoeken naar bluetooth apparaten. Wanneer hij jou telefoon heeft gevonden zeg je dat ze moeten verbinden. Voer een code in op je computer, en dezelfde op je telefoon. Als het goed is zie je je telefoon als opslagruimte of iets dat daar op lijkt. Succes!

    Allard

  • maike

    bedankt allard voor je snelle reactie,nu weet ik alleen nog niet hoe ik mijn computer naar een bluetooth apparaat moet laten zoeken. als je me dat uit kunt leggen ben ik je erg dankbaar.

    maike

  • Allard

    Als het goed is kan je met de software die je bij de bluetooth stick heb gehad (de driver, om hem te herkenen en nog een software denk ik), die zou je moeten kunnen gebruiken. Anders moet je ff via google zoeken naar de bluetooth stick, misschien kan je er iets over vinden. Succes!

    m.v.g. Allard

  • zackary

    en net zeg je dat er geen software nodig is.

    je lult maar een beetje uit je nek denk ik.

  • Allard

    ik zeg dat je niet speciale software nodig heb voor data over te brengen naar en van je telefoon. Maar je bluetooth stick moet toch wel kunnen werken? En moet toch wel verbinding kunnen maken, of niet soms?

  • maike

    ok allard het lukt me nu om verbinding te krijgen tussen de twee apparaten alleen weet ik niet hoe ik het bestand muziek naar de mp3 van de telefoon moet zenden

    kan ik dat via b.v kaza doen en hoe moet dat dan?

    groet maike

  • Allard

    Hoi Maike,

    Zie je jou telefoon niet als “verwijderbare schijf” of iets dat daar op lijkt? Is dit wel het geval; dan klik je die aan en zet je liedjes en dingen in die map.

    m.v.g. Allard

  • waheed

    I have a simple blue soleil blue tooth stick to operate the mouse and synchronise the mobile phone. It only works sometimes, but mostly it doesn't. Any solutions please?