Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bluetooth en Nokia 6230 probleem

  • Laurens

    Ik heb een laptop met ingebouwde bluetooth functie.

    Bij aanschaf van mijn nokia kon ik direct foto's en dergelijke via bluetooth op mijn laptop krijgen. Andersom kon ik dit ook. Van laptop naar mobiel.

    Na een tijdje kon ik geen bestanden van mijn mobiel naar mijn laptop versturen via bluetooth. Ik kan nog wel bestanden verzenden van mijn laptop naar mijn mobiel.

    Wie kan me hierbij helpen??

    Gr,

    Laurens

  • Karen

    Hallo Laurens,

    Ik heb helaas geen antwoord voor je maar wel het zelfde probleem,

    kan wel logo's, plaatjes en ringtones naar m,n mobiel sturen maar

    ik krijg het niet voor elkaar om mijn telefoonboek te beheren of

    om MP3 op mijn telefoon te laden(heb er speciaal 256 mb kaartje voor gekocht),

    of mijn gemaakte foto's van m'n toestel te halen.

    Dus als er mensen zijn die weten wat er fout gaat …… graag een oplossing,

    of is wat ik wil gewoon niet mogelijk met een USB dongel.

    Groetjes Karen

  • Cor

    Hier herzelfde probleem. Ik heb een BT dongle met de software van Bleusoleil. Met deze software kan ik alle bestanden uitwisselen maar als ik pc-suite wil gebruiken voor uitwisselen van agenda of beheer van contacten krijg ik met geen mogelijkheid verbinding. PC-suite 6.41 kan de 6230 niet vinden.

    De bleutooth dongle is dus wel oke, heeft alleen een probleem met pc suite.

    Ik kom hier zelf niet meer uit, wie heeft ideen?????

    Groetjes Cor

  • Karen

    Ik heb de cd van Nokia die bij mijn toestel zit volledig geinstallerd en hij werkt bij mij nu goed.

    Het overzetten van MP3 bestanden zal gewoon via de cardreader moeten omdat het toestel met de usb dongel te traag is met het overzetten.

    Mijn oplossing is een 2e 256 MB kaart bij me en af en toe afwisselen(en die kan ik snel en eenvoudig met mijn cardreader vernieuwen)

    Ik ben er nu blij mee.ik hoop dat jullie hier ook iets aan hebben.

    Groetjes Karen

  • zackary

    ik kan me pc niet vinden in mijn telefoon. wel kan ik de telefoon uitlezen met de pc.

    zwaar @!#$ dus. als ik dit geweten had was ik niet overgegaan tot aanschaf van de dongle.

  • Karen

    Hallo Zackary,

    Hoe bedoel je dat je niet de pc kunt vinden met je telefoon ? de dongel is er toch voor om je telefoon te beheren met je pc ? dus als de pc je telefoon vind en je je bestanden kunt overbrengen , is alles toch ok ????

    Groetjes Karen

  • zackary

    je hebt gelijk, ik dacht dat je ook de pc moest zoeken in je gsm.

    maar het werkt naar behoren, zelfs mp3 bestanden kan ik overzetten.

    je moet wel je card selecteren en daar je mp3 heenslepen. als je te weinig geheugen hebt zal het niet werken.

    bedankt voor je reaktie Karen!

    groet,

    zackary

  • Steven

    Ik heb het volgende probleem: ik kan de bluetooth niet aanzetten. Als ik kies voor inschakelen springt hij gewoon terug naar het menu in- en uitschakelen. Als ik kies voor bluetooth uitschakelen komt er wel een melding dat bluetooth is uitgeschakeld. Iemand een idee?